Tuesday, March 3, 2009

Karnival Kaunseling Kerjaya Peringkat Daerah


Pulau Carey - Buat julung-julung kalinya SMK Pulau Carey telah menjadi tuan rumah bagi Karnival Kaunseling Kerjaya (Sekolah Menengah) Peringkat Daerah Kuala Langat. Dengan bertemakan Sains dan Teknologi program ini telah menarik minat sebanyak 9 buah sekolah sekitar daerah kuala langat untuk menyertai program tersebut. Berkat kecekalan dan khidmat nasihat daripada guru penasihat sekolah masing-masing program ini menampakkan hasil apabila ramai pelajar dapat membuatkan persembahan yang terbaik dihadapan juri. Terdapat dua kaedah penilaian iaitu melalui buku skrap dan juga pembentangan dihadapan juri. Juara bagi Karnival Kerjaya ini dimenangi oleh SMK  Batu Laut, tempat kedua SMK Jugra dan tempat ketiga SMK Sungai Manggis. 






















Terima kasih diucapkan kepada semua sekolah, AJK pelaksana dan juga pelajar yang terlibat secara langsung ataupun tidak didalam program ini. Diharap program seperti ini dapat diteruskan lagi. Pihak tuan rumah memohon ribuan kemaafan sekiranya terdapat salah dan silap semasa program berlangsung. Jika anda hendak download gambar sila klik pada gambar yang ada berminat, klik kanan pada gambar dan tekan save image as. Sebarang pertanyaan boleh berhubung dengan saya melalui e-mail. ( cikgu_aman@yahoo.com )

0 comments:

Post a Comment

Adakah anda suka dengan blog ini?

Followers

 

Sekolah Menengah Kebangsaan Pulau Carey. [last update: 11 Feb 2009]Copyright 2009 All Rights Reserved Revolution theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com